Πολιτικές

Κανόνες Αποστολών & Επιστροφών Προϊόντων Ελαττωματικών

Αποστολή προϊόντων

Η αποστολή των προϊόντων που παραγγέλλετε, πραγματοποιείται με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Αποστολή μέσω Courier (με ή χωρίς αντικαταβολή)
  • Αποστολή μέσω μεταφορικής εταιρείας, για ογκώδη δέματα ή για δέματα βάρους άνω των 15kg. Σε περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη και δεν περιλαμβάνονται στην αξία της παραγγελίας. Μπορείτε να επιλέξετε την μεταφορική εταιρεία με την οποία θέλετε να αποσταλούν τα προϊόντα (να τα παραλάβει από το κατάστημά μας) ή να επιλέξετε αποστολή μέσω μεταφορικής εταιρείας με την οποία συνεργάζεται η εταιρεία μας (σε αυτήν την περίπτωση, θα ενημερωθείτε για το κόστος αποστολής και αφού γίνει η κατάθεση του ποσού των μεταφορικών, θα αποσταλεί η παραγγελία σας). Σε κάθε περίπτωση, η παραγγελία θα πρέπει να έχει καταχωρηθεί και πληρωθεί με έναν από τους τρόπους πληρωμής που διατίθενται στην ιστοσελίδα μας.
  • Παραλαβή από το κατάστημα. Η παραλαβή γίνεται μετά από τηλεφωνική μας επιβεβαίωση, ότι έχει ολοκληρωθεί και είναι έτοιμη για παραλαβή.

Τρόποι πληρωμής

  • Πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας
  • Πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στους λογαριασμούς της εταιρείας. Οι αριθμοί λογαριασμού που διατηρεί η εταιρεία σε διάφορες τράπεζες, φαίνονται στο πεδίο πληρωμής, όταν επιλέγετε πληρωμή με τραπεζική κατάθεση.
  • Πληρωμή μέσω αντικαταβολής. Στην περίπτωση αυτή εμφανίζονται τα έξοδα αντικαταβολής στην τελική ανάλυση του κόστους της παραγγελίας.

Για παραγγελίες άνω των 50,00€ χωρίς το ΦΠΑ, με αποστολή μέσω Courier και με συνολικό βάρος αποστολής έως και 5kg, τα μεταφορικά είναι δωρεάν (οι αποστολές σε περιοχές που θεωρούνται από το σύστημα της courier ως δυσπρόσιτες επιβαρύνονται με 1.5€).

Ως βάρος αποστολής λαμβάνεται το μεγαλύτερο βάρος που προκύπτει από τη σύγκριση του πραγματικού βάρους των προϊόντων και του ογκομετρικού βάρους αυτών: (Μήκος x Πλάτος x Ύψος)/5000 για την ηπειρωτική χώρα και (Μήκος x Πλάτος x Ύψος)/3000 για νησιωτικές και δυσπρόσιτες περιοχές.

Επιστροφές Προϊόντων

Όταν με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του storetech.gr, έγινε λανθασμένη αποστολή προϊόντων ή απεστάλησαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην παραγγελία, στη τιμολόγηση, στη αποστολή ή τη συσκευασία κ.λπ.), καθώς και σε όλες τις περιπτώσεις τις οποίες καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση είναι σε ισχύ, μπορείτε να επιστρέψετε το ή τα προϊόντα με τις παρακάτω διαδικασίες:

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, χωρίς χρέωση μεταφορικών, πάντα μετά από επικοινωνία και συνεννόηση με τη Δικαιούχο. Στην περίπτωση αυτή δεν επιβαρύνεστε με τα έξοδα παραλαβής των νέων προϊόντων.

Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων εντός εγγύησης, αυτό θα πρέπει να γίνει εντός της αναγραφόμενης χρονικής διάρκειας της εγγύησης, από την παραλαβή των αγαθών. Τα προϊόντα, θα πρέπει να επιστραφούν στο κατάστημά μας, μετά  από τηλεφωνική επικοινωνία και μετά από συνεννόηση. Για να γίνει επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το Παραστατικό Αγοράς ή αντίγραφο αυτού, να είναι σε άρτια κατάσταση, χωρίς επεμβάσεις επί αυτού και συνοδευόμενο με όλα τα παρελκόμενα. Ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των προϊόντων, αλλά και με το κόστος παραλαβής των νέων, προς αντικατάσταση των χαλασμένων.

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα αναγραφόμενα παραπάνω στον παρόν (αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω το storetech.gr επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, μη συμπεριλαμβανομένων κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα συμπλήρωσης ή ανακοίνωσης της αίτησης επιστροφής, χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός και εάν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση η επικοινωνία των δύο μερών πριν κάποια κίνησης, θα αποδεικνύεται εγγράφως ή μέσω ανταλλαγής ηλεκτρονικών μηνυμάτων από πιστοποιημένη διεύθυνση.

Εξαίρεση από το δικαίωμα υπαναχώρησης αποτελούν προϊόντα ειδικής παραγγελίας που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή .

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω email στο info@storetech.gr ή τηλεφωνικά στο 2310 673 114 και ώρες Δευτέρα – Τετάρτη 8:00 – 16:00, Τρίτη – Πέμπτη- Παρασκευή 8:00 – 20:00, Σάββατο 8:00 – 15:00 (εκτός αργιών) για πληροφορίες.